gerçek kişi ve kurumlarla oldukça alakalı

11 Haziran 2012 Pazartesi

Yaz geldii heyoo



Bu sefer güzel şeyler yazıyorum korkmayın :) Yaz geldi deniz güneşş her şey süper olacak diye umut ediyoruz inanıyoruz önceliklee. Şimcik yaz planımdan bahsediyorum. Kısa ve öz.



Haftasonu itibariyle ada beni bekler. Ardından 10 günlük bir yurtdışı derken sonra hoop ayvalık yolcusu kalmasın. Evet, şu 3 plan arasında en ama en çok heyecan verici olan kısmı Ayvalık kısmı benim için. Her şey bitsin ve o güne gelelim istiyorum. Bu arada diğer planlarıma haksızlık etmiş olmiyim ama ada demek benim için deniz güneş demek bir de uzun süre göremediğin dostlarınla saatlerce oturup sohbet etmek, gülüp eğlenmek demek. Şimdilik kulağa hoş geliyor.. :) Ayvalık demek 2 tane mükemmel ötesi arkadaşım ve sevgilim demek. Bol içki denız kum güneş ve eğlence demek :) Yurtdışına gelirsek tatlı bir yorgunluk belki ama yanımda olacak yine 2 tane güzel arkadaşım demek. Yaa böyle işte canlarım. Yaz güzel şey. Bol bol esmerleşip geri dönücem ;) Dertleri kafaya takmıyoruz her şeyi oluruna bırakıyoruz, çok seviyoruz, çok eğleniyoruz, çok içiyoruz her şey güzel olacak diyoruz! Mucukladım hepinizii :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder