gerçek kişi ve kurumlarla oldukça alakalı

27 Eylül 2012 Perşembe

minik kalbime sığdıramıyorum seni koca adam

ne kendime bir cevap bulabiliyorum, ne etrafımdakilere. yürütmeye çalıştığım şeyin ne olduğunu ben de bilmiyorum. bu kadar zor olmak zorundamıydı ondan da pek emin değilim. ama alışkanlıklardan vazgeçemiyor insan. belki de ben daha çocuğum. sense koca bir adam...
ben acılarımla büyümeye çalışıyorum, sense büyümüş acılarla mücadele ediyorsun.
ben daha elimde kitap sınav oluyorum, sense o sınavlardan çoktan geçtin.
ben her an kendimleyim, sense an, an..
sonra ben daha evden dışarı çıkarken hesap veriyorum, sense o hesapları çoktan kapadın.
ben üzülüyorum ağlıyorum küçük bir çocuk misali her şeyden şikayet ediyorum, sense bütün ağırlığınla katlanıyosun gelmişe geçmişe...

belki de yanlış bu ince detaylarda gizlidir.
ama sevginin nasıl bir şey olduğunu biliyorum ben.
o huzurun o güvenin ne demek olduğunu biliyorum.
elimden gelen hiçbir şey yokken, sevgime sığınıyorum ben.
sığınıcak başka bir şeyim kalmadı çünkü.
onu da kaybetmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder