gerçek kişi ve kurumlarla oldukça alakalı

15 Haziran 2012 Cuma


"Çok özelsin, çok istiyorum seni...
sürekli seni yanımda istiyorum
mutsuz olmana dayanamam
vazgecilmezim oldun
her seyim..
bu tatlılığa dayanılmaz
bu dudaklar baskasını istese de öpemez artık
sensizliği düşünmek bile istemiyorum
senin için her gece söylediğim söz, iyi ki hayatımdasın
keşke yanımda olabilsen
yanındayım, seninleyim, seninle olucam
sevdikçe sevesim geliyor
sana dokunmak tetiğe dokunmak gibi, ikimiz için bu söz bence
fonda sıla çalıyor, ev boş geliyor bildiğin..
hep seninle olabilirim
sensiz olmuo
sana sarılıp bırakmayasım var
kokunu özledim yaa
özledim, ölçüsü yok
senı çok seviyorum rum rum rum! "

- ben bunları duydum senden ve asla unutamicağım daha bir sürü şey. daha da unutulmaz olsun istiyorum her şey.. ben daha önce hiç böyle hissetmedim belki de. Bunları tekrar tekrar duymak istiyorum bazen. Hala yanımda olduğun için cok mutluyum. Hep benle kal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder